اصول حفظ حریم خصوصی کاربران

با توجه به گسترش قدرت اینترنت درسراسر جهان، حفظ حریم خصوصی کاربران یکی از مهم ترین مسائلی است که هر سایت باید حفظ آن را در نظر داشته و اصول و سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران را به درستی انجام دهد. بسیاری از افراد نگران پخش اطلاعات شخصی و فایل هایی هستند که برای ما ارسال می کنند که در این رابطه با اطمینان خاطر اعلام می داریم موسسه هورین پایبند به قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران می باشد و تمامی اطلاعات شخصی کاربران خود را دنگهداری و محافظت می کند. محافظت از اطلاعات شخصی مشتریان اهمیت بسیار بالایی را دارد و ما متعهد به حفظ و نگهداری از آن ها هستیم.

پردازش اطلاعات شخصی کاربران در سایت هورین بر اساس اصول زیر صورت می گیرد:

دیدگاه

هنگامی که کاربران نظرات خود را رد سایت ما درج می کنند ما اطلاعات ip و رجیستر عامل کاربر مرورگر را جمع آوری و حفظ می کنیم تا از دسترس دیگران دور باشد. 

رسانه

اگر تصویری را در سایت ما آپلود می کنید نباید تصویر با داده های جغرافیایی شامل شود. زیرا در این صورت بازدیدکنندگان وب سایت می توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

انتخاب

  • به کاربران این امکان ارائه می شود که در صورت تمایل اصلاعات شخصی خود را برای ما ارسال کنند مگر برخی از مواردی که استثنا کاربران نمی توانند به طور آزادانه رضایت دهند و بر طبق قانون اجرایی باید اطلاعات شخصی وارد شود. همچنین در برخی از موارد قانون اجرایی به صورت خودکار به پردازش اطلاعات شخصی افراد می پردازد.
  • پیش از گرفتن رضایت از کاربران اطلاعات لازم در رابطه با اصول و قوانین مشارکت، شفافیت، دلالت های رضایت دادن و… به اطلاع آن ها می رسد.

 

کوکی ها

هنگامی که شما نظری را در سایت ثبت می کنید ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند به طوری که مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را برای ارسال نظری دیگر پر کنید.

هنگام ورود به سیستم نیز همچنین ما کوکی ها را تنظیم می کنیم تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. اگر گزینه مرا به خاطر بسپار را انتخاب کنید ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. در صورتی که از حساب خود خارج شوید کوکی های ورودی نیز حذف می شوند.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می شود؟

برای دریافت سفارشات نیازمند برخی از اطلاعات شخصی چون نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، ایمیل، آدرس محل سکونت هستیم.  دریافت اطلاعا تشخصی شما صرفا برای ثبت نام در سایت و هماهنگی های لازمخ برای انجام سفارشات می باشد.

لازم به ذکر است اطلعات حساب بانکی شما به هیچ عنوان ذخیره نمی شود و تمامی عملیات های پرداخت توسط درگاه های پارسیان و سامان صورت می پذیر.

تا چه مدت اطلاعات ذخیره می شوند؟

دیدگاه ها و ارسال نظرات به طور نامحدود حفظ می شوند. 

اطلاعات شخصی که شما وارد کرده اید تا زمانی که شما کاربر سایت باشید حفظ می شود. همه کاربران می توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان ویرایش یا حذف کنند.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای دریافت سفارشات و هماهنگی‌ها لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قراردهید. علاوه‌بر مشخصات فردی، فایل سفارش شما نیز دریافت می‌شود تا برای انجام ترجمه یا ویرایش پردازش شود.

دریافت فایل شما برای عملیات قیمت‌گذاری و اعلام مدت زمان مورد نیاز انجام پروژه ضروری است. ابتدا باید فایل شما بررسی شود تا قیمت نهایی و مدت زمان لازم به‌صورت دقیق اعلام شود.

دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفا برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارشات، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه است.

اطلاعات حساب بانکی شما به هیچ وجه درخواست و ذخیره نمی‌گردد. تمامی عملیات پرداخت و تراکنش‌ها توسط درگاه‌های پارسیان، ملت و سامان صورت می‌پذیرد و اصالت درگاه‌های بانکی و حفاظت از اطلاعات شما از جانب بانک‌های نام‌برده تضمین می‌گردد.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می شود؟

در طراحی سایت هورین سعی شده است که از بالاترین و بهترین نرم افزار ها و سخت افزارهای امنیتی استفاده شود.در هنگام ثبت اطلاعات شخص خود یا ثبت نظرات تمامی داده هابر روی سرور ها ایمن و مطمئن هورین ذخیره و نگهداری می شوند.